red_pin

Szakmai vizsgára jelentkezés – 2024. február

2023.11.20.
lightblue_pin

Tisztelt Jelentkezők/Vizsgázók!

A téli vizsgaidőszak szakmai javító- és pótló vizsgáira fogadjuk a jelentkezéseket.

Logisztikai és szállítmányozási ügyintéző

A jelentkezési határidő: 2023. december 1. (péntek)

 

Jelentkezés: személyesen munkanapokon a titkárságon (hétfő-péntek: 8-13 óráig)
Jelentkezési lapot személyesen lehet kitölteni az iskola Titkárságán.

Az 54 841 11 – Logisztikai és szállítmányozási ügyintéző szakképesítés (OKJ) szakmai vizsgára jelentkezéshez szükséges:

  • A Logisztikai és szállítmányozási ügyintéző képzés elvégzését igazoló középiskolai (piros) bizonyítványt, (első vizsgára jelentkezés esetén)
  • az előző vizsgán kapott törzslapkivonatot,
  • bemeneti feltételt igazoló érettségi bizonyítvány másolatot (csak első vizsga esetében),
  • nyilatkozat, hogy milyen részszakképesítés bizonyítványt vett át korábban, és ennek/ezeknek a másolatát (csak második javító vizsga esetében).

Az első vizsga és az első javító- és pótló vizsga ingyenes. A további vizsgák esetében vizsgadíjat kell fizetni.

OKJ vizsgára az jelentkezhet, akinek még nem telt le az első vizsgatevékenység megkezdése óta a vizsga letételére rendelkezésre álló egy éve.

Vizsgaidőpont:

  • Központi írásbeli vizsga: 2024. február 15., 10:00 órától

Az első vizsga és az első javító- és pótló vizsga ingyenes. A további vizsgák esetében vizsgadíjat kell fizetni.

A vizsgadíjak befizetésére a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum pénztárában
(1074 Budapest, Dohány u. 65.) van lehetőség az alábbi nyitvatartási rend szerint:

hétfő-csütörtök: 8.00–13.00; péntek: 8.00–11.00

A vizsgadíj befizetése átutalással is teljesíthető:

számlaszám: 10032000-00335467-00000000

közlemény: „Vizsgadíj” – vizsgázó neve – iskola rövid neve

Felhívjuk figyelmüket, hogy a szakmai vizsgát csak akkor kezdhetik meg, ha a befizetés a megadott határidőig és megfelelő összegben megtörténik.